tisdag 8 mars 2011

KRIMINELLT BETEENDE

Mumsiga semlor!

God eftermiddag sköna semmeldag!

Det är nästan kriminellt att inte köpa semlor idag men vi gick bananas på konditoriet och köpte en Napoleonbakelse och någon annan smarrig historia som såg god ut! Dessa ska vi kalasa på om en stund!


Ikväll ska jag försöka släpa mig runt joggingspåret. Det är verkligen inte för att jag ska springa av mig bakelserna utan för att käcka Emma har anmält sig till Göteborgsvarvet. Kändes som en strålande idé i höstas och oj, vad jag skulle börja springa. Nu är det inte alls långt kvar, jag har knappt sprungit en meter och paniken börjar komma krypande. Som det är nu kommer jag ju inte ens lyckas att släpa mig runt hela varvet. Det får bli ändring på det med andra ord.

Hoppas ni har en underbar dag och firar alla kvinnor lite extra för det är ju faktiskt internationella kvinnodagen idag också! Grattis till oss med andra ord! På tal om det. Semmeldagen och internationella kvinnodagen infaller på samma dag - coincident? I don´t think so ;) Det finns väl inte något bättre sätt att fira oss kvinnor på än med smarriga bakelser.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar