fredag 11 mars 2011

EN BLOMMIG FREDAG

Vita pärlhyacinter pryder vardagsrummet denna soliga fredag.

Hej hopp godingar!

Äntligen fredag! Då var det fredag igen och Sverige förbereder sig för fredagsmys. Denna fredag har hittills bjudit på väder från alla årstider. Dagen började med mulet som övergick i regn. Efter det började det snöa och nu skiner solen och bjuder på underbart vårväder. Ganska trevligt måste jag säga, även om jag sitter inne och pluggar. Jag har målat naglarna i en rödrosa ton och har därmed vårstylat händerna lite. Våren är här med andra ord ;)


Nya vita krukor har fått flytta in.

Vad ska ni hitta på ikväll? Ska ni fredagsmysa eller ut och svänga de lurviga på stan? Här blir det fredagsmys och god mat. Vad vet jag inte riktigt men jag ska nog komma på något smaskigt!

Stor fredagskram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar