tisdag 14 september 2010

News in the kitchen

Idag är en mycket bättre dag! Vad lustigt det är egentligen att vissa dagar känns så dåliga och vissa dagar känns det som att man svävar på moln! Idag har jag massor av energi och har pysslat runt här hemma lite! :) Jag tror det är viktigt att ha en del riktigt dåliga dagar - då känns de bra dagarna så himla mycket bättre! Enkel matematik egentligen! ;) Nog filosoferat från mig! Hihi!

Nu till vad jag har pysslat med idag! Jag har snurrat på bordet i köket. Blev riktigt bra! Det känns så himla rymligt nu! :) Här kommer resultatet!

Som ni ser hänger nu lampan helt fel över bordet! Men det löser jag enkelt! :)

De söta tabletterna från Greengate gör sig fint på vårat bord!

Nu fattas bara vita stolar och sedan ska jag vara nöjd! För ett tag i alla fall... ;)

Nu ska jag plocka lite mer här hemma och sedan ska jag på ett seminarium! Hoppas att ni får en supermysig dag! KRAMIS!

1 kommentar: