måndag 13 september 2010

Bortskämd

Titta vilken smaskig fruktdrink P fixade åt en ofantligt trött Emma imorse!

Hej hopp alla! :)

Hoppas att ni haft en mysig start på veckan! Idag är jag supertrött och lite lätt irriterad över allt. Håret står åt alla håll. Jag har världens huvudvärk. Svea inkasso har skickat brev till mig - råkade betala en faktura till fel mottagare så nu blev det en dyr historia. Jag har två inlämningar imorgon som jag måste göra klart. Jag skulle vara lite studentsmart och strunta i att köpa några av böckerna till en kurs och istället sitta på biblioteket och använda böckerna där - nu måste det vara klart imorgon och jag har noll lust att åka till skolan och sätta mig.

Men! Solen skiner idag och det gör mig glad! :)

Nu ska jag piska mig själv till att åka till biblioteket och göra klart det som måste göras. Sen ska jag hem och vräka mig i soffan och dricka litervis med te! :) Mys!

KRAMAR TILL ER ALLA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar