onsdag 15 september 2010

Hemmablind


Oj, snacka om att man kan bli hemmablind!

Idag när jag skulle gå ut i köket fick jag syn på våran plåtstjärna som sitter på väggen. Jag blev helt ställd - trodde att vi packat ner den i källaren! Undrar hur länge den har suttit där?! Ojoj, börjar jag bli senil eller blind? Hihi! Kom på att jag verkligen gillar den där stjärnan! Får nog sätta den på en plats där den syns lite mer för det verkar ju inte direkt som jag njuter av dess närvaro! :)

Kan ni också bli hemmablinda ibland?!

STORA KRAMAR!

3 kommentarer:

  1. Ja ibland blir man verkligen hemmablind!

    SvaraRadera
  2. Hihi vad kul att du inte har märkt den *ler*!!!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Visst är det lätt att bli hemmablind. Jag tycker att man upptäcker en del konstiga saker man har när man fotar.

    Ha så bra!
    Agneta

    SvaraRadera