söndag 4 juli 2010

Små små förändringar!

Hej på er!!

Vilket underbart väder vi har nu! Det borde vara straffbart att sätta sig och blogga en solig dag som denna men jag gört ändå! Jag trotsar allt vad vett heter, men det är ok eftersom det rycker så i både blogg- och inredningstarmen! Jag har fått så mycket energi efter några dagars semester och nu när jag åter är hemma i lägenheten i Lund kan jag inte hålla fingrarna i styr! Jag går och pillar på allt och försöker göra allt så somrigt som möjligt! Jag vill inreda, inreda och inreda! Jag vill ha massor av nya saker! Jag vill ha vita köksstolar, en vit högglansig tvbänk, nya fräscha lakan, taklampor från house doctor, nya mattor till tv-rum och sovrum. Jag vill ha ett nytt skrivbord och en ny stol. Fantasin flödar just nu och jag har faktiskt gjort några små kap under min semestervecka! :) Men innan jag visar vad jag har köpt på mig måste jag bara tipsa om en rolig dörrmatta som jag har! En hederlig gammal plastmatta från byYlva:

En blå matta med vita prickar... ;) Men så simsalabim:


Så ser den ut såhär. Gud så fiffigt!

Håll med om att det blev supersomrigt med en vit matta! Det är de små förändringarna som gör det!

Nu ska jag åter ge mig ut i solen!!

Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar