onsdag 28 juli 2010

Nyheter i köket

Vi fortsätter sommarens fyndpotpurri!

Även köket har fått lite nyheter innanför köksluckorna! :)


Min familj var och hälsade på tidigare i somras och vi åkte till Österlen för att njuta av det fina vädret. Vi såg massor av loppisskyltar och var bara tvungna att svänga in på en av dem. I en gammal skola skulle det finnas två stycken och med hopsasteg skuttade jag in i den gamla skolan. Det fanns två dörrar - en till höger och en till vänster - jag valde den till höger och helt plötsligt öppnar sig inredningsheaven! :) Det var en superstor butik med Green Gate, Madame Stoltz, House Doctor, Krasilnikoff, m.m. Jag botaniserade runt hur länge som helst och fick massor av inspiration! Ut kom jag med äggkoppar och en kökshandduk! Vilken lycka!!


Puss och kram på er! :)

2 kommentarer:

  1. Kikar in för första gången och ville bara säga vilken ljuvlig blogg du har!!
    Återkommer gärna ;0)
    Skön sommar / Cilla

    SvaraRadera
  2. Åhh, tusen tack! :) Vad glad jag blir! Ska genast ge mig in på din blogg och spana!

    Kram kram, Emma!

    SvaraRadera