måndag 5 juli 2010

You´ve got mail



Godmorgon godingar!

Ett av mina fynd från semesterveckan var en brevlåda! Jag har länge velat ha en ny brevlåda (och precis en sån här) men det har inte legat på prio ett förut. MEN! När jag smet in i en inredningsbutik i min hemstad fann jag till min förtjusning att de hade halva priset på just dessa brevlådor! Vad gör man?! Man klipper till! Till och med P tyckte att det var roligt att shoppa inredning och utbrast "När det är halva priset handlar jag gärna inredning"! Vilken tur man kan ha ibland! ;)

Idag står något lite annorlunda på schemat! Det blir slipning, målning och ihopskruvning av möbler! Tyvärr inte i vår lägenhet men min kära granne behövde hjälp och då ställer jag gärna upp! :) Vi bodde i den lägenheten innan vi flyttade in i den vi bor i nu! Jag älskade den lägenheten - jag kan ta lite bilder på resultatet sedan så kan ni få se den!

Vad ska ni hitta på idag?! Hoppas att ni njuter av dagen och har lika fint väder som vi har! :)

Kram kram!

1 kommentar:

  1. Hmmm en sådan brevlåda har jag haft. Tyvärr har den blivit stulen utanför mitt hus:(. Inte roligt.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera