torsdag 24 juni 2010

Himmel, sol och hav!

Nu kära vänner går sommaren till attack och jag lägger mig platt och bara njuter! :) Solen skiner och shortsen sitter på plats! Solglasögon är ett måste (trots att jag tappade mina i marken igår så de gick sönder - men vad gör väl det? Får rota fram några andra i lådan) och man i princip lever på jordgubbar! Grillning på ljumma sommarkvällar, sommaröl med en limeskiva i, fisk och skaldjur i mängder, första sommardoppet, kvällsdopp, barrundor, solkräm, midsommar, vattenmelon i skuggan, uteserveringar, loppis i varenda lada, båtturer, kallt rosévin i solstolen! Listan kan bli lång! Sommaren bjuder in till spontanitet och endast fantasin sätter gränser!


Nu ska jag sätta på låten "Sol, vind och vatten" och dansa in sommaren! Inläggen kommer väl att bli lite glesa här på bloggen i sommar men jag antar att ni som jag njuter av sommarens fröjder!

Nu ska här firas midsommar och på lördag ska vi på bröllop! Sommaren är mysig! :)

STORA KRAMAR OCH GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!

1 kommentar:

  1. Så härlig sommaren är. KRAMEN från "båtägarna"

    SvaraRadera