onsdag 16 juni 2010

Äntligen sommar!

Hej mina vänner!

Nu är verkligen sommaren här! Det har inte blivit något bloggande på länge och tiden har rusat de senaste veckorna! Jag har avslutat en monsterkurs och den har totalt tagit kål på mig. Men nu äntligen är den slut och nu njuter jag av sommaren i fulla drag! Ikväll tänkte jag överraska P med en picknick på Lomma beach! Jag ska förbereda hans älsklingsmat och ladda upp med badkläder och strandspel!


Titta vem som har fått flytta in i mitt kök! En present från mina föräldrar! Den är så söt och jag välkomnar den varje morgon! :)

Nu ska jag ut och njuta av sommaren och det sköna vädret! :) Vad hittar ni på för mysigt?! Har ni några sommarplaner?

Varma kramar, Emma!

1 kommentar:

  1. Snällt av dig att fixa en överraskning för P. Wow vilken fin brödrost. Skulle passa i mitt kök också;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera