onsdag 7 april 2010

Tags


Tags i alls dess former är en söt liten inredningsdetalj tycker jag! Det är ett enkelt och lätt litet knep man kan ta till för att få till det lilla extra piffet på inredningen. Tags tar inte över inredningen men det är en detalj som många ofta uppmärksammar och kommenterar! Jag har flera tags hemma, många som kommer fram till jul. Just nu har jag söta små tags med texten "I love you".

Nu ska jag ta ett varv och plocka lite i lägenheten! Det var väldigt vad saker strös runt hela tiden och ändå har jag varit själv här idag...? Nepp, lite effektivitet innan jag kan slå mig ner i soffan!

Kram på er!

3 kommentarer:

  1. Snygga dina tags är. Vart är de inhandlade?

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Grattis till P i efterskott...Oj vad jag har missat här, massor av fint. Jag älskar också tag. Som du säger så tar dom inte över.Ha det gott/ kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Har inga tags här hemma, men skulle gärna tänka mig det efter att ha sett dina bilder.
    Har inte direkt sett några på affärer heller, var hittar du dina?
    Kram/Carina

    SvaraRadera