onsdag 28 april 2010

Betong

Jag är riktigt förtjust i den industriella inredningsstilen. Det är så snyggt att blanda in lite slitet, hårt, metalligt i den vita, rena stilen. I helgen köpte jag riktigt läckra betongkrukor där jag har satt mina små myrsineträd! Det blev så läckert och jag är supernöjd!


Imorgon ska det tydligen bli 19 grader varmt här! Det ser jag verkligen fram emot! Min kropp skriker efter sol just nu och det ska bli skönt att få ladda upp batterierna med lite vårvärme! :)

Kramis!

3 kommentarer:

  1. Halloj!

    Jag gillar också krukor i betong. Har en stor vid entrén utomhus. Fina små träd du hade i dina.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. looks very pretty. best wishes ;0)

    SvaraRadera
  3. Ursnygga krukor - vill ha!

    Fin blogg jag hittade till- kommer tillbaka.

    Lele

    SvaraRadera