söndag 4 april 2010

Brädgården

En liten påskblomma fEn liten påskblomma från familjen!

Idag har varit en supermysig dag! Mina föräldrar och min bror kom hit i fredags och överraskade oss! Nu har vi firat påsken riktigt ordentligt och efter en god och lång frukost i morse begav de sig hemåt! I och med den härliga påsköverraskningen i form av min familj trodde jag att det inte skulle hinna bli något sängbygge men efter lunch åkte P och jag till brädgården och köpte ingredienserna till vår blivande sänggavel! :) Men nu efter en himla massa sågande och bärande är vi så trötta och frusna att vi har gett upp för dagen! Hihihi! Det tar på krafterna att vara en byggare! Här kommer en liten sneak peak på hur sängen kommer att se ut. Det är en hel del som ska göras innan den är klar men bilden ger kanske en liten idé om hur slutresultatet kommer att se ut! :)

Nu bli det soffhäng för oss! Vad hittar ni på en påskig kväll som denna?

Kramar Emma!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att familjen kom =)
    Spännande att se sänggaveln färdig, hoppas du visar den?
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Sängen blir nog jätteläcker. Jag har sogghäng precis som ni;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Mmm, gillar den, vad duktiga ni är! Och inte måste allt bli klart på samma gång! Spännande att se den klar sen!

    Kram Emma

    SvaraRadera