måndag 25 januari 2010

Lexington avenue


Är det något jag är svag för så är det Lexington! De har sååå fina saker och det känns lite extra lyxigt att få svepa en Lexingtonhandduk runt sin lekamen när man sprattlar ut ur duschen. Jag har inte överdrivet många saker från Lexington men jag älskar att sitta och bläddra i deras kataloger och drömma mig bort! Min studentkassa tillåter ju inte allt för mycket lyx när det gäller inredning även om varje krona gärna läggs på just inredning! hihihi! =)



Nu har vårkollektionen äntligen kommit och jag hade nog önskat att det skulle vara mer cleant, gärna lite mer saker i vitt och blått! Nu har de blandat in en skogssvampsfärg i kollektionen och även om det är ganska sött så tror jag nog att jag skulle tröttna ganska snart! P förstår nog inte alltid min stora iver över inredning, vilket kanske inte är så konstigt när jag går och blir förälskad i ett par prickiga servetter och dramatiskt uttrycker att jag nog inte kommer överleva om jag inte köper dem! hihi! Men han engagerar sig så gott han kan och även om han inte vill erkänna det tycker han nog att det är ganska trevligt med servetter! hihi!

Hoppas att helgen varit toppen och att ni får en mysig dag!
PUSS OCH KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar