måndag 25 januari 2010

En liten överraskning!

Hej på er!

Jag fick ett mycket trevligt välkomnande när jag klev innanför dörren nyss! Det är nämligen så att vi bor i en lägenhet i en mycket gammal skånelänga och det är mycket som behöver fixas. Lister, dörrar och dörrkarmar är målade i en konstig creme/off white/gulaktig färg medan väggarna är vita. Köket är jättegammalt och jag ligger på vår hyresvärd om att vi vill göra om lite saker. Det är inte mycket som händer och idag när jag kom hem hade kaklet i köket börjat att ge med sig och en platta hade ramlat av. Fixig och trixig som man är tog jag hand om problemet på mitt eget lilla hantverkarvis... Jag satte diskmedelsflaskan framför! hihihi!







Nu hoppas jag att hyresvärden kommer till undsättning fortast möjligt, innan hela kaklet ramlar ner! =)

Kram Emma

1 kommentar:

  1. Tack vad kul att höra. Hoppas du får hjälp med kaklet snarast. Nu ska jag kika runt lite hos dig, lät ju inte helt fel med att bo i en skånelänga, bara kaklet sitter fast så :-)

    Ha en bra dag.

    Kram
    Erika

    SvaraRadera