onsdag 12 juni 2013

PIONER

GOOD MORGON ALLA MORGONSÖTA!!

Det borde vara förbjudet att behöva gå upp klockan sex på morgonen. Det känns dock liiite bättre (men bara lite) att gå upp tidigt när finaste pionknopparna välkomnar en i ett solbadande kök! Bara längtar tills de slår ut! Mmm!! Doften, formen, färgen. Sååå härligt!! Fick dem av mamma i söndags och fick tassa ut i en kvällsljummen trädgård och sätta mina bara fötter på det daggvåta gräset och knipsa av knopparna själv! Så härlig känsla! Hoppas ni njuter nu så det bara står härliga till! :) Ja, man borde alltid njuta av livet egentligen! Det är ju mysigt när det regnar också!! Nu ska jag bara njuta av den här dagen (även om jag har ett arbetstempo nu som nästan knäcker mig)! Men men snart är det semester och med lite choklad på skrivbordet ska jag nog lyckas sno ihop den här dagen också!

En liten knopp! Blir den vit måntro?!
 
 Ljuva morgon som strålar in genom fönstret!




Nu kickar vi igång denna onsdag!!

Vad ska ni hitta på idag? Har ni semester eller är ni som jag fortfarande fast på jobbet?!

Hoppas ni får en ljuvlig dag vad ni än hittar på! :)

 STORA ENERGIKRAMAR!!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Älskar verkligen Pioner. Har ett par vaser just nu med olika Pioner i. Tack för din hälsning hos mig. Då hittade jag ju dig.
    Ha en skön torsdag, här regnar det idag.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ja visst är pioner ljuvliga... Så himla maffiga!
    Ha det så bra!
    Kram Jessica

    SvaraRadera