måndag 3 juni 2013

LJUVA SOMMARKVÄLL!




Hola chicas!!

Denna underbara sommardag kan man inte annat än att njuuuta med ostbricka och öl! Kall öl med citron i. På sommaren har vi alltid lite lättare öl hemma, lättöl eller 3,5 % passar bra en vardag när man bara vill släcka törsten!

Ostdisken i butiken där vi handlar har en ljuvlig ost som är någon fransk bondost. Går inte att sluta mumsa när man väl kommit igång! :)

Nu ska jag skriva personligt brev. Är på jobbjakt och det är verkligen dööötråkigt att skriva personligt brev. Jag vet ju redan att jag är perfekt ;) för jobbet - men hur ska jag skriva det på ett ödmjukt sätt? ;) Hi hi!!

Hoppas ni har det gott och njuter av denna sköna måndag!!

Är det förresten någon vänlig själ därute som vill förklara för mig varför mina "stående bilder" blir utdragna (breeeda) när jag infogar dem i inlägget. Hade fler fina bilder som jag ville ta med men det verkar inte fungera.

2 kommentarer:

  1. Å det där såg riktigt gott ut!
    Lycka till med jobbsökandet nu!

    Stor kram på dig

    SvaraRadera
  2. Om du tycker att det både är dötråkigt, och svårt, att skriva ett bra personligt brev kan du alltid anlita ett CV-proffs.

    SvaraRadera