måndag 22 april 2013

in my dreams

Hej härliga måndagskväll! 

Hoppas ni haft en finfin helg och njutit av att vara lediga! 

Idag har jag haft många inredningstankar och drömt mig bort i inredningens förskönade land! :) Jisses, ju mer jag bockar av på min inredningslista desto fler saker får jag lägga dit. Ha ha! Tänk att man aldrig får nog. Egentligen vill jag inte införskaffa alldeles för många nya saker - vi har en eventuell flytt på gång inom en ganska snar framtid och det känns dumt att köpa på sig massor av möbler som inte passar in i en ny lägenhet. Men i tankarna kan man alltid ha big dreams!! Här får ni se några lite mindre saker som jag drömmer om just nu och som man a b s o l u t kan köpa även om man ska flytta! He he!!

Ljusstaken Kubus. En sådan hade jag absolut kunnat tänka mig! 
Stackars Pär som får stå ut med mitt evinnerliga tjat om denna ljusstake!!




Vasen Dagg från Svenskt tenn - my gaaad!! Så söt!
 

Fina bordsunderlägg!

Åh, jag dööör så snygga saker! :)

KRAMISEN PÅ ER!

1 kommentar:

  1. Hej hej! Vilken mysig blogg! Man blir glad av att læsa den och så får man ju massa inspiration på køpet! :-) tænk vad man kan hitta nær man bara googlar på saker.. haha. Hælsningar Anna i Norge

    SvaraRadera