söndag 14 april 2013

american flag


Vad tror ni om att rama in denna i en vit ram? Det tror jag blir fina fisken! :)
 
Hello sweet, sweet sunday!!

Jahapp, då har ytterligare en helg susat förbi i raketfart! Men vilken helg sedan! Vi har varit i Skåne och träffat goda vänner, ätit god mat och gottat oss hela helgen. Inte helt fel! :)

Jag har så mycket inredningsfeeling nu så jag snart exploderar. Annons efter annons med möbler och textiler åker ut på Blocket och det är så skönt att rensa ur och tömma förråden ibland!

Vad blir det för nytt i mitt lilla casa då, måntro? Joho, ni förstår! Det blir en liten tavla, dörrmatta, ljusstake, sängbord och förhoppningsvis en tvättkorg om jag hittar vad det var för någon jag såg i ett skyltfönster! :) Älskar att sälja av gamla saker och köpa nytt för de pengar man drar in. Det känns som om man tjänar pengar. Underbar känsla! :) 

Fint med amerikanska flaggan tycker jag!

Ha nu en underbar söndagskväll!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar