söndag 7 april 2013

sunday - i´d rather stay in bed



Söndag idag och ja, vem vill inte ligga kvar och dra sig i sängen?! Bara njuta av att vara ledig! 
Nytt på sängen i form av kudde från Lexington.

Åh, så härligt med helg!

Hoppas att ni njuter av lika härligt vårväder som jag gör!
 
I helgen har vi hunnit med mycket! Vi har firat P som fyllt 29 år, mumsat god mat, träffat familj och vänner, vårrustat segelbåten, städat och tvättat bilen samt pysslat runt här hemma (spikat fast kablar, tagit bort benen på tv-bordet m.m.). Idag lägger jag allt mitt krut på sovrummet och släpade in sidobordet från Hay till sovrummet. Vad bra det blev! Måste köpa ett till! 

Eller vad tycker ni?


Fungerar utmärkt som sängbord!

Här kommer lite fler snabba pics från sovrummet denna tidiga eftermiddag.



I veckan hoppas jag kunna åka till blomsterbutiken och införskaffa lite nya blomster till lägenheten. Vi har haft lite tillfälliga blomsterlösningar i form av pärlhyacinter, snittblommor m.m. den senaste tiden och nu behöver vi ladda på med lite blommor i fönstren och så! :)

Behöver även införskaffa lite blomster till balkongen - eller i alla fall börja planera inför vad man ska ha där i vår/sommar. 

Vad har ni satsat på för blommor på balkong och inne?

Nu njuter vi det sista av helgen! Se till att mysa till det lite extra med någon mumsig mat eller liknande ikväll! :) Det är vi värda tycker jag!

2 kommentarer:

  1. Snyggt i ditt sovrum!

    Så kul med nya blommor!
    Här väntar jag på mina pelargoner som fortfarande är på vintervila hos min svärmor:)

    Kram på dig

    SvaraRadera