måndag 21 april 2014

golden lining

GLAD PÅSK!!

Nytt i skåpen - djupa tallrikar från Rörstrand! Älskar verkligen Ostindiaservisen.
 
 Den fina skeden kommer från Gense. Jag har även lyckats med konsttricket pocherade ägg! :)

Hallå på er!

Nu var det ett tag sedan jag kollade in här! Det har hänt mycket den senaste tiden och det har inte funnits någon tid eller inspiration till att blogga. Vi har flyttat och jag har bytt jobb. Nu bor vi i en lägenhet i Göteborg och vi trivs så himla bra! Nu är de flesta flyttkartonger uppackade och vi njuter av lägenheten och att få bo i en så härlig stad som Göteborg! :)

Pär fyllde 30 år för inte så länge sedan och han blev firad med fina djupa tallrikar från Rörstrand. Jag verkligen älskar mönstret och vi invigde dem till frukosten i morse.

Hoppas ni alla haft en fin påsk! :) Nu ska jag gå och fixa lite mat - det blir left overs från igår!

Kram på er!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar