måndag 9 juli 2012

NYA LYKTOR

Fina ljuslyktor som lyser i sommarkvällen!

Den söta lilla tjejen går under namnet "bysten" här hemma! Lite senare ikväll väntar mumsigt godis i sötaste skålen från Mateus.

Nu är vi åter i lägenheten efter en underbar dag på sjön! :) Första semesterdagen idag och vi har njutit i fulla drag! Tjohoo!!! Jag lyckades hitta de söta ljuslyktorna som jag letade efter. Det är egentligen glas men jag tänkte använda dem som ljuslyktor först. De kommer nog få vikariera som glas lite senare tror jag nog! Den runda fina vasen jag hade spetsat in mig på var slutsåld sedan länge och hade utgått ur sortimentet. Typiskt! :)

Lampan är införskaffad i en liten butik som tyvärr har slagit igen. Jag vill egentligen ha en till (tänk att man aldrig är nöjd)! ;) Jag tror den kommer från House Doctor!

Nu väntar en liten joggingtur! :)

KRAMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar