måndag 16 maj 2011

JUST A LOVELY DAY!

LOVELY SYRENER!

Good morning sköna måndag!

Hoppas ni har haft en trevlig helg min kära vänner! :) Här har det varit full mangling av exjobb heeela helgen. Men det gör inget för jag LÄMNAR IN idag! Fem års studier till ända. Wohoo! Det måste jag nästan fira känner jag nu. Får tänka ut något till ikväll.

Idag känns som en väldigt dubbel dag. Samtidigt som jag är väldigt lycklig känner jag mig trött och sliten. Solen skiner och det spöregnar. Vissa dagar går det bara inte att sätta fingret på. Till råga på allt vaknade jag imorse och det kändes som om jag var tolv år och skulle på skolavslutning idag. Det var nog syrenen som spökade. Men det är helt ok för jag älskar syrener ;)

Det finns tydligen mycket stränga regler på hur man ska få syrener att trivas inomhus. De ska snittas. Pickas med nål på stjälken. Få en liten sockerbit i vattnet. Något fel måste jag ha gjort eftersom halva ensambeln redan har torkat ;)

En liten glimt av nya lägenheten får ni här. Det är minst sagt compact living som gäller, men jag gillart!

Hoppas ni får en mysig dag allihopa, oavsett om ni tror att det är skolavslutning som jag eller mors dag som sötaste Marit trodde igår ;) Nu får du ju bli firad två gånger Marit!

Största kramen till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar