torsdag 26 maj 2011

B SOM I BIRTHDAY!

Vad döljer sig i denna stooora påse mån tro?! Spännande var det!

Alldeles mjuka fina handdukar! Somriga som tusen med ränder i vitt och mörkblått.

HEJ 26 MAJ!!

Idag slår vi på stort mina fina vänner! :) Idag är det nämligen min födelsedag! 27 år! Det ska firas med grillning ikväll och en sen middag på en tapasbar i stan! Åhh, vad det är mysigt att fylla år! Presenter, sång och frukost på sängen! Jag gillart!

Jag fick många fina presenter. Somrigt randiga handdukar från Lexington, några assietter från Mateus och två påsar med fina underkläder!

Den här pallen är så söt tycker jag! Införskaffad på en loppis i Kivik för ynka 20 kronor. Sicket klipp!!

Underbar färg på påsarna med underkläder!

Nu ska jag hoppa in i duschen (trampar fortfarande runt i pjamasen)! Hoppas ni alla får en underbar dag! :)

BAMSEKRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar