tisdag 10 juni 2014

happy happy

Vilken underbar tisdag vi haft idag!!

Vacker blomma! :)
 
Ljuva sommartid är här! :) Gatustånden svämmar över med jordgubbar, vattenmelonerna intar butikerna, det luktar grill och varmt från tågbromsarna, det är varmt tidigt på morgonen och jag sitter i detta nu i sängen och ska egentligen sova men solen skiner fortfarande på huset mittemot och det är strålande ljus inne i sovrummet! Note to self - sätt upp rullgardinerna i helgen. ;)

För att inte tala om alla vackra blommor som finns i blomsterbutikerna. Jag seglade över trettiostrecket för någon vecka sedan och fick denna vackra bukett i present. Helt ljuvlig!!

Varning för bildregn! :)

Även den ljuvligt rosa skålen och den fina, skira kaffekoppen Swedish Grace är presenter från min gulliga familj!






Sov gott mina vänner! :) Jag ska försöka sova trots att ljuset strålar in här! :)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Å vilka fina bilder på debacles blommorna! Passar på att säga Grattis i efterskott med:)
    Det är riktigt svårt att komma i säng på kvällarna tycker jag, det är ju så ljust så det känns ju inte så sent:)
    På morgonen när klockan ringer (05.15) känns det däremot;)

    Ha en bra dag!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar bukett!! Tänk när man har en sådan trädgård att man kan gå ut och plocka sig lite pioner och rosor och ställa in!! =)
    Skulle vara så roligt att hälsa på er i götet någon dag. Kan riktigt se Hille kladda runt i er vita soffa *hjälphjälp!!* Vi får väl ta en picnic i någon park istället kanske.. =)

    Ha det gött fina 30-åring!
    Kram kram

    SvaraRadera