onsdag 27 mars 2013

BREAKFAST, LUNCH AND DINNER

Betonggolv look alike :)


Well, good morning! :)

Spana in vårt nya golv i köket. Jag höll på att börja gråta när jag fick reda på att vi skulle få sätta in ett plastgolv i köket. Jag hade ju sett framför mig hur jag skred in i köket på morgonen och tassade runt på ett vitmålat trägolv. Det kunde jag glömma, skämtade byggkillen som var här och lämnade golvprover. När jag kollade igenom golvproverna kastades jag tillbaka till 70-talet och plastmattornas herravälde. Men plötsligt överraskade det stengrå/betonggrå golvet mig. Det var ju rätt snyggt! Så det fick det bli. Et voila! Här har ni det! :)

Vårblomster och flong ny bricka från Bruka Design. Oh, how i love Bruka! :)

Hoppas ni får en trevlig dag!

Emma


1 kommentar:

  1. Det blev ju toppenfint!
    I love Bruka med;) Gör så mycket snyggt!

    Kram på dig

    SvaraRadera