torsdag 7 juli 2011

DUALIT OCH MÄTSTICKA

Söt mätsticka i tyg!

Hej denna ljuvliga julitorsdag!

Hoppsan! ;) Nu blev det långt mellan inläggen här! Men är det sommar så är det!

Nu är det snart helg och snart semester! :) P och jag ska spendera en veckas semester här i Skåne. Båstad, cykling på Ven och mysiga picnic-utflykter står på schemat! Vädret verkar bli lite si och så nästa vecka men det gör verkligen ingenting! Det blir nog mysigt ändå!

I helgen var vi på dop. Lilla Wilma döptes i trädgården och av oss fick hon en söt mätsticka i tyg. Jag klickade hem den från den underbara butiken Ellis Corner. Tusen tack för snabb leverans! ;)

Ett märke som jag inte hört talas om förut. Pernittengryn. Något ni känner till?

Förresten! Om ni, precis som jag, är tokiga i vitt måste ni spana in den nya "limited edition"-färgen från Dualit. Den är ...trumvirvel... VIT! Så fina saker. Det finns nu en vit elvisp, brödrost och vattenkokare. Jag känner att jag BARA MÅSTE HA elvispen och vattenkokaren. ;) ha ha! Vi får väl se hur det går med det!




Please be mine!
Check it out! Finns hos Bagaren och Kocken. Därifrån kommer även bilden.


Stor kram på er!
NJUT AV SOMMAREN!

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar