måndag 10 juni 2013

WONDERFUL MARBLE

Hej godisbitar!!

Hoppas ni har njutit av helgen lika mycket som jag och att ingen bränt sig på nosen i det härliga sommarvädret! Jag har sådana sommarkänslor nu och visst blir man lycklig när man inser att sommaren är här och pumpar en full med härligt ljus och energi? P och jag har varit ute på äventyr på var sitt håll i helgen och när vi sammanstrålade för att åka hem sent igår kväll var det fortfarande ljust ute när klockan närmade sig tolv på natten. Hur underbart?!! Och i detta nu jazzar radion igång låten red red wine - åhh härliga sommar! 

För ett tag sedan köpte jag fina daggkåpor och de visade sig vara världens kap - står sig fortfarande trots att det var veckor sedan jag köpte dem. Lucky lucky!!

Ser ni vad som har letat sig hem till mig?! Ett vackert marmorfat från HAY. Men som jag velat sedan! Stort eller litet? Stort eller litet? Stort eller litet? Det blev ett litet eftersom jag tänkt att ha det på soffbordet. Åh, så nöjd jag blev

 Söt liten rund vas på nya "brickan"!

Kan fortfarande bara publicera liggande bilder på bloggen. Så himla mystiskt! 
Får nog ta och undersöka vad som blivit fel!!
 I bakgrunden ser ni vår tv-bänk från IKEA och vår stora "skåp" till tv. Hi hi! 
Finns det någon fulare "möbel" än en tv? I don´t think so!


Nu ska jag fixa lite mumsig kvällsmat här. Har ingen aning om vad jag ska hitta på! Några förslag?! Gärna enkelt! :) Sedan blir det att packa upp väskan efter helgens mysiga minisemester och vattna  alla hängiga blommor i lägenheten!

Chip chip så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar