tisdag 22 maj 2012

VANILLA & COCONUT

VANILLA & COCONUT
Doftar ljuvligt!


Hej rara!

Hoppas ni njuter av det underbara sommarvädret! Jag njuter allt jag kan och botaniserar runt på balkongen och inne i lägenheten. Tog mig friheten att sluta tidigare idag och bara njuta av lite ledighet. Underbart! 

Jag ville bara smita in här lite snabbt och tipsa om ett doftljus som är helt outstanding! Luktar ljuvt av vanilj och kokos och det doftar även om det inte är tänt. Nu ska jag packa väskan med mumsiga smörgåsar och kaffe för snart kommer P hem och då blir det utflyktstime! :) Igår var vi på miniutflykt och hittade fullt med förgätmigej! Finaste blomman om ni frågar mig!


En liten glimt av hallen och tv-rummet. Till höger ligger sovrummet.
Köpte underbar lavendel igår! :) Smiter dit lite titt som tätt och doftar.
Löp iväg och köp detta nu! Sommarkänslor utlovas!
 KRAMEN!

Njut av sommarvädret! ;)

1 kommentar:

  1. Hej vännen och välkommen tillbaka! =)
    Här har man ju själv gått och blivit bloggerska i all hemlighet.
    Bra att vi kan följa varandras liv på nätet men vi borde allt ses oftare live tycker jag. =)

    Ni har det så fint du o P!

    Hoppas ni har det gott!! Vi hörs! Kram kram

    SvaraRadera