söndag 18 augusti 2013

att ta sig söndagskväll

Mina vänner!!

Ljuvlig söndagskväll har vi här (fortfarande härliga augusti men det är ruskväder ute så det känns som oktober)! Helgen har vi spenderat hos goda vänner på västkusten med kräftskiva och hela baletten. :) Vi har varit toktrötta hela dagen så när vi kom hem tog vi oss en halvtimmes nap och det gjorde susen. Nu har jag precis duschat och hur glad tror ni att jag blev när jag (i morgonrocken) pinnade ner i trapphuset för att hämta fredagens post och upptäckte en rykande färsk Plaza Interiör. Halleluja!! Så nu sitter vi här vid köksbordet, min P och jag, med var sin kopp te. Han vid datorn och jag djupt försjunken i tidningen (med undantag för ett litet blogginlägg alltså, hi hi). 

Vi tog oss söndagskväll helt enkelt.






 Åh, igår gjorde jag något som man kanske inte får... Längtade så efter hösten att jag klippte till på en höstjacka. Nu längtar jag efter "ridskor" och kanske ett par gummistövlar. Vad satsar ni på för skor till hösten? Har ni några planer? 

Mmm!! Dagar som dessa när det regnar och blåser ute, då får man faktiskt drömma lite om hösten. Eller vad tycker ni?! :)

I veckan hoppas jag kunna ta mig ut och plocka lite svamp. Det hör sensommaren till tycker jag! 


Nu ska jag götta mig vidare här! :) Kanske hittar jag något i tidningen som jag kan sätta upp på min "vill ha"-lista! Hi hi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar